Onze goesting voor marketing gaat veel verder dan enkel voor klanten werken. Ons marketingbrein?
Dat stopt nooit met draaien. Daarom werkten we al heel wat succesvolle projecten uit die tot vandaag nog goed lopen. Dit is voor ons het echte bewijs
In 2016 was het een zogezegde hype: De foodtruck vond zijn opmars in Europa. Maar wij vonden we het niet zo eenvoudig om een foodtruck te vinden en te boeken. Dus maakten we zelf een website, werkten de marketing uit en lanceerde zo Foodtruckbestellen.
Dit werd na 1 jaar het populairste foodtruck boekingsplatform van België en Nederland.
Vandaag zijn er meer dan 1300 foodtrucks die dagelijks offertes ontvangen via onze marketing.
Je kan er dus 100% vanuit gaan dat we gepassioneerd zijn met marketing & leadgeneratie.
In 2016 was het een zogezegde hype: De foodtruck vond zijn opmars in Europa. Maar wij vonden we het niet zo eenvoudig om een foodtruck te vinden en te boeken. Dus maakten we zelf een website, werkten de marketing uit en lanceerde zo Foodtruckbestellen.
Dit werd na 1 jaar het populairste foodtruck boekingsplatform van België en Nederland.
Vandaag zijn er meer dan 1300 foodtrucks die dagelijks offertes ontvangen via onze marketing.
Je kan er dus 100% vanuit gaan dat we gepassioneerd zijn met marketing & leadgeneratie.
In 2016 was het een zogezegde hype: De foodtruck vond zijn opmars in Europa. Maar wij vonden we het niet zo eenvoudig om een foodtruck te vinden en te boeken. Dus maakten we zelf een website, werkten de marketing uit en lanceerde zo Foodtruckbestellen.
Dit werd na 1 jaar het populairste foodtruck boekingsplatform van België en Nederland.
Vandaag zijn er meer dan 1300 foodtrucks die dagelijks offertes ontvangen via onze marketing.
Je kan er dus 100% vanuit gaan dat we gepassioneerd zijn met marketing & leadgeneratie.
In 2016 was het een zogezegde hype: De foodtruck vond zijn opmars in Europa. Maar wij vonden we het niet zo eenvoudig om een foodtruck te vinden en te boeken. Dus maakten we zelf een website, werkten de marketing uit en lanceerde zo Foodtruckbestellen.
Dit werd na 1 jaar het populairste foodtruck boekingsplatform van België en Nederland.
Vandaag zijn er meer dan 1300 foodtrucks die dagelijks offertes ontvangen via onze marketing.
Je kan er dus 100% vanuit gaan dat we gepassioneerd zijn met marketing & leadgeneratie.
In 2016 was het een zogezegde hype: De foodtruck vond zijn opmars in Europa. Maar wij vonden we het niet zo eenvoudig om een foodtruck te vinden en te boeken. Dus maakten we zelf een website, werkten de marketing uit en lanceerde zo Foodtruckbestellen.
Dit werd na 1 jaar het populairste foodtruck boekingsplatform van België en Nederland.
Vandaag zijn er meer dan 1300 foodtrucks die dagelijks offertes ontvangen via onze marketing.
Je kan er dus 100% vanuit gaan dat we gepassioneerd zijn met marketing & leadgeneratie.
In 2016 was het een zogezegde hype: De foodtruck vond zijn opmars in Europa. Maar wij vonden we het niet zo eenvoudig om een foodtruck te vinden en te boeken. Dus maakten we zelf een website, werkten de marketing uit en lanceerde zo Foodtruckbestellen.
Dit werd na 1 jaar het populairste foodtruck boekingsplatform van België en Nederland.
Vandaag zijn er meer dan 1300 foodtrucks die dagelijks offertes ontvangen via onze marketing.
Je kan er dus 100% vanuit gaan dat we gepassioneerd zijn met marketing & leadgeneratie.